Grindr for Girls

Cool stuff, from a queer girl perspective // lesbisch // maar dan leuker

Ik <3 achterwerk, inclusief lesbische tante!


Ik ben verliefd op Marloes ik ben verliefd op Marloes ik ben verliefd op Marloes ik ben

Is er iemand die níet houdt van achterwerk, de laatste pagina van de VPRO Gids? Ja? Ik vind dat knap. Want om de strip moet ik vaak bijna altijd hardop lachen. Ook de ingezonden stukjes zijn zonder uitzondering de moeite van het lezen waard.

Dat die stukjes heel vaak over verliefd zijn gaan, is natuurlijk niet gek. Want verliefd zijn is het enige wat kinderen, jongeren, menschen écht boeit, als je diep in onze <3 <3 <3* zou kijken. Weet iedereen.

De VPRO Gids met achterwerk #13 ligt al bij ons thuis. Het stukje van Lauren valt op tussen andere interessante teksten, zoals eentje over een meisje dat met een tak in bed slaapt en een andere van L. (11) en J. (13) die zich afvragen of er ook anderen zijn die graag boeken schrijven en/of films maken.

Lauren geeft twee supertips aan een meisje dat schreef: ‘Dromen van beste vriendin‘. Klik op de foto hierboven, lees vooral tip 1. Ook deze zin is volgens mij een gevalletje puur goud: ‘mijn tante is ook lesbisch en zij heeft ook iemand gevonden die lesbisch is’. Dus!

Mijn <3 kan dit nauwelijks aan, zo wijs.

* hartjes, duh!

Laat je reactie achter

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 24 april 2012 door in hard copy en getagd als , , , , .

Vul je e-mailadres en ontvang een mailtje zodra er een nieuwe blogpost op Grindrforgirls.nl staat. Hoe handig is dat!?

Voeg je bij 14 andere abonnees